12 Kasım 2010 Cuma

ÜÇLEME-No:1-Suçluyum Çünkü...

Bir yola girdik hepimiz. Ayrı ayrı ama aslında aynı olan bir yola. Yaşıyoruz. Güzel yaşamak istiyoruz. Bekliyoruz. Beklentilere giriyoruz. Beklediğimiz şeyler uğruna tavizler veriyoruz. Bazen, hata yapıyoruz. Keşke’lerimiz sıralanıyor sonra ardı ardına. Peki keşke’lerimizden önce ne vardı buna sebep olan? Hatalarımız, kusurlarımız, suçlarımız. Bizim suçlarımız. Ya biz ve biz olduğumuz için başkaları tarafından suç sayılan huylarımız? Bizim suçlarımız mı?
Biraz durun ve düşünün. Geçmişi, şimdiyi, her şeyi… Yaptıklarınızı, yapmadıklarınızı, yapamadıklarınızı… Suçlu hissettiniz mi hiç? Cevabı evet olmalı eğer dürüst davranıyorsanız kendinize. “Suçluyum çünkü” ile başlayan kaç cümle kurabilirsiniz siz sizeyken? Bizi ilgilendiren ilk aklınıza gelen. İtiraf edin. Belki de içinizden defalarca kabul ettiğiniz şeyi bize de söyleyin. Cesur olun.
Bu gün birkaç kişiden bu projemize dahil olmalarını istedik. Katıldılar oyunumuza. Sorgulamadan. Çünkü anladılar. Kara tahtaya yazdılar suçlarını.  
Bırakın eğer varsa egonuzu bir tarafa, gerçekten anlayın suç ne demek ve suçluyum çünkü ile başlayan bir cümle kurun. 

Suçlu hissetmeden…

016051975 KADINIM

932733177 DİŞLERİMİ YETERİ KADAR FIRÇALAMADIM
010110011 İNANDIĞIMI OKUYUP ARAŞTIRMIYORUM

010201235 İYİ BİR ANNE OLAMADIM

030763004 ...HERKESE GÜVENİYORUM

847019632 KOLAY AFFEDİYORUM

1 yorum: