3 Eylül 2010 Cuma

Dental Fobi


Sizce dünyadaki en yaygın fobi nedir? Hele birde diğerleri gibi yaklaşmama ihtimalinizin olmadığı.. Hayatımda dişçiye gitmedim diyen o nadir ve şanslı insanlardan değilseniz tabii. Biraz önce google amcaya sordum; çocukların % 80-90’ı, yetişkinlerin %10’unda varmış dental fobi, hayatta inanmam! Tanıdığım insanların çoğu korkar onlardan. Matkap sesi dişçiye gittikten sonraki zamanlarda daha bir rahatsız edici olmaya başlar bir de :)
Neyse… Biz bugün bir şey yaptık. Göztepe minibüs yolundaki Dentteam’i bastık ve hekimlerden birini kapıp sizin öcünüzü aldık. Fazla söze ne hacet, bakınız; fotoğraflar… Ha göreceğiniz üzere steril davranıp eldiven takmayı da ihmal etmedik. Şimdiye kadar dişlerimizle uğraşarak hep onlar bizde iz bıraktılar, biz de psikolojik izle beraber güneş ve ağaç magnetlerimizi bu sefer orada bırakmaya karar verdik :)

Diş ağrısız günler diliyoruz hepinize… Diş hekimleri kızmasın :)

5 yorum:

  1. düşüncelerinize, ufkunuza.......elinize sağlık. Deniz'ciğim çok güzel olmuş.......kişisel güzelliğiniz blogunuza yansımış......bu blog un hastası oluruz biz......tanrı sizi korusun, öptüm....fatma divan

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel yazmışsın :)Bir performansımızı da Kuzguncuk Divan Keyfi'nde gerçekleştirmek ne kadar güzel olur. Yakında, uygun bir konsept bulduğumuzda görüşmek üzere, teşekkürler, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ben gelmem..Bana ne bana ne :P

    YanıtlaSil
  4. dişçiye gitmeyii kim sever ki.. ıyyy:((

    YanıtlaSil
  5. doktor beyin dislerini ne zaman cekiyoruz...hazir eli kolu bagli ikene....

    YanıtlaSil